מה מדיניות המשלוחים באסביט?
חומרי הבניין מתאפיינים בכך שהנם בעלי משקל כבד ולכן נדרשת הובלה במשאית בעלת מנוף.
מחיר מינימום של הובלת מנוף 350 ש"ח.
ההובלה תבוצע באמצעות משאית בעלת כושר העמסה כולל של כ- 7 טון נטו ומנוף עם זרוע של כ- 8 מטר. משאית זו עומדת בדרישות עבור רובן המכריע של הובלות חומרי הבניין. במקרים מיוחדים, בהם המשלוח כבד יותר או שנדרשת הנפה למרחק או גובה חריגים, תחושב ההובלה לפי הדרישות. מחיר ההובלה הנו עבור רדיוס הובלה למרחק מרבי של כ- 25 ק"מ ממרכז ההעמסה של חומרי הבניין בהוד השרון. הובלות למרחק החורג מגבולות רדיוס הובלות זה יחויבו בהתאם ליעד המבוקש.
חשוב לציין: חיוב ההובלה נעשה באמצעות קבלני הובלות וללא פער תיווך.
משלוח של פריטים ממחסן לוגיסטי של אסביט בעלי משקל כולל שאינו עולה על 1.9 טון ואשר אינם דורשים פריקה או הנפה באמצעות מנוף,
יסופקו בהובלת טנדר אשר תחויב בסך של 125 עד מקסימום 275 שח ש"ח (לפני מע"מ).
פריקת הסחורה בהובלת טנדר הנה באחריות המזמין.
מחיר ההובלה הנו עבור רדיוס הובלה למרחק מרבי של כ- 15 ק"מ מהוד השרון.
הובלות למרחק החורג מגבולות רדיוס הובלות זה יחויבו בהתאם ליעד המבוקש.
מה מדיניות המחירים באסביט?
"אסביט - הכוח בלקוח" אינה סיסמא ומאחורי ביטוי זה ישנה תפיסה חכמה הקובעת את המחיר שישלם הלקוח.
לב ליבה של "אסביט" הם חומרי בנין כבדים כגון: מלט, חול, חצץ וטיט בלוקים וברזל וכו' ובחלק מפריטים אלו אנו מובילים בשוק וקבענו מחירי מינימום שלא ניתן לקבל הנחה עבורם.
"אסביט" פונה באופן ישיר לשלוש קבוצות לקוחות עיקריים:
1. לקוח "קופה"
2. לקוח "בנה ביתך"
3. לקוח "בעלי מקצוע"
לקוח מסוג "קופה" הנו לקוח פרטי או לקוח קצה והמחירים עבורו הנם מחירים סופיים.
ישנה התייחסות מיוחדת למקרה בו לקוח מסוג זה יבקש הצעת מחיר אשר בה כמות גדולה של פריטים וחברת "אסביט" תבחן את ההצעה ותשיב על כל בקשה.
לקוח מסוג "בנה ביתך" הפונה לחברת "אסביט" ומעוניין לקבלת הצעת מחיר עבור בניית הבית או השיפוץ יקבל הנחות בסדר גודל הפרויקט.
חברת "אסביט" תדע לזהות את הלקוח ובהתאם לשלב הבנייה או השיפוץ תבנה לו קודי הנחה מתאימים ותחרותיים.
* חברת "אסביט" ממליצה ללקוח מסוג זה לקבל מאיתנו הצעת מחיר.
לקוח מסוג "בעלי מקצוע" הנו לקוח המנהל ספרי חשבונות ובעל תעודת עוסק מורשה אשר מעידה על תחום עיסוקו, כגון: קבלן של ו/או, קבלת טיח ו/או קבלן אינסטלציה ו/או קבלן שיפוצים.
לקוח מסוג זה הנו לקוח קבוע ואנו ב"אסביט" יודעים לתת לו הנחות קבועות מהקטלוג של "אסביט" אשר יהיו מחירים תחרותיים.
"הכוח בלקוח" הנו תרגום של מחיר נכון לכל לקוח "אסביט", וה"כוח" של אסביט מגיע מהלקוח וככל שאנו יודעים להתאים את המחיר ללקוח כך נגשים את הדרך שלנו ל"הכוח בלקוח".
לפרטים נוספים ניתן ומומלץ לפנות לנציגי "אסביט" בכל עת בטלפון: 09-740-8622 או 3936* מכל טלפון.
מה מדיניות האשראי והתשלומים באסביט?
מתן אשראי ללקוחות "אסביט" נעשה לצורך נוחיות בלבד ובשל כך ניתנת האפשרות
לקבל אשראי בתנאים הנקבעים על ידי החברה.
לקוחות קבועים, כגון בעלי מקצוע, אשר מוצאים עצמם מבקשים שרותי משלוח
ומשיכות של חומרי בנין שונים במהלך החודש, מתקשים בכל עת לשלם עבור כל הזמנה.
לכן קיימת אפשרות למתן אשראי כנגד בטחונות מתאימים ובכל סוף חודש מקבל הלקוח את ריכוז רכישותיו .
לפרטים נוספים נא לפנות לנציגי "אסביט" בטלפון: 09-740-8622 או 3936* מכל טלפון.